Totalul afișărilor de pagină

THE STEP OF MY FAITH (PASUL CREDINȚEI MELE)



One day i just stopped
Stopped running
Stopped caring
Stopped loving
In that day I died slowly
I died in silence
I died a thousand times
In one second
In that day I broke my knees
In the knife of so many shadows
I couldn’t cry
I drank my tears
And go on
With half of my heart
Until today
When I move on
With one step
Just one
In the beginning
Of your love
And forever I’ll stay
Because today I stopped
In your arms.



 Într-o zi pur și simplu m-am oprit
 Am încetat să alerg
 Am încetat să îmi pese
 Am încetat să iubesc
 În acea zi am murit ușor
 Am murit în tăcere
 Am murit de o mie de ori
 Într-o secundă
 În acea zi mi-am rupt genunchii
 În cuțitul atâtor umbre
 Nu am putut să plâng
 mi-am băut lacrimile
 și am continuat să merg
 cu jumătate de inimă
 până azi
 când am mers mai departe
 cu un pas
 doar unul
 în începutul 
 iubirii tale
 și pentru totdeauna voi rămâne
 pentru că azi m-am oprit 
 în brațele tale.




Maria Roibu (Visul Andromedei-2014)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu