Totalul afișărilor de pagină

și câte ar mai fi de spus…



în pieptul meu amprenta buzelor tale
 își scrie poemul…
 câte cuvinte așteaptă să curgă
 cât alb ne îmbracă
 câte nopți ne vom spune «noapte bună»
 câte dimineți ne vor prinde înlănțuiți 
 în visul ce nu se termină niciodată
 ne doare carnea de atâta zbatere
 ni se încurcă venele de atâta tremurat
 casa asta ne e prea mică să cuprindă
 nemurirea în care ne-am desăvârșit
 și câte ar mai fi de spus…
 mi se frâng degetele de atâta iubire
 ți se topește cântecul în ochii mei
 lumânarea cu iz de satin neted si crin lunatic arde
 pianul se-acoperă-ncet cu partitura 
 cea nouă pe care ai tipărit sarutul de mâine
 chitara își  îmbrățișează coardele tăcută
 creionul a adormit
 în surdină tu și eu
 fredonăm melodia brațelor ce nu dorm niciodată
Maria Roibu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu