Totalul afișărilor de pagină

În ziua în care mă vei iubi

Cativa ani de atunci…o noapte ploioasa... turnul Eiffel (martorul tacut al atator iubiri)... eu ma jucam cu norii, tu imi cantai «In ziua in care ma vei iubi»… Ploua si acum. Intre timp ne-am construit un Eiffel al nostru ... eu inca ma joc...tu imi canti la nesfarsit…

În ziua în care mă vei iubi
******************************
Mângâie-mi visul
Murmurul suav
Al suspinului tău.
Cum îmi zâmbește viața
Dacă ochii tăi negri
Vor să mă privească.
Și dacă refugiul meu este
Râsul tău grațios
Ce este precum un cântec,
El îmi oblojește rana,
Totul, totul se uită.
În ziua în care mă vei iubi
Trandafirul care înfrumusețează,
Se va îmbrăca pentru petrecere
Cu cea mai frumoasă culoare a sa.
Iar vântului clopotele
Îi vor spune că ești a mea,
Și nebune fântânile
Își vor povesti iubirea.
În noaptea în care mă vei iubi,
Din albastrul cerului,
Stelele geloase
Ne vor privi trecând.
O rază misterioasă
Își va face cuib în părul tău,
Licurici curioși care vor vedea
Că tu ești consolarea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu