Totalul afișărilor de pagină

Vânzătorul de măști


 Azi iarăși caut să vă asortez în rochii din ideal fals și mănuși din dantelă furată, câte puțin.
 Azi m-am săturat de mine, nu mă mai suport cotrobăind prin rafturi obosite, căutând culoarea zilei de mâine.
 Azi m-am săturat să îmi tot schimb măști uzate de voi, măști odată noi pe care dădusem câte două parale....
 "al dracu de scumpe", i-am spus vânzătorului.
 Sunt gata din nou.
 "Nebuna introvertită", doar asta se aude pe la colțuri.
 Dansează pe străzi înguste și pavate de fațadă, azvârlită uneori în borduri împodobite de voi, decorate cu minciuni și zâmbete reci ce par a fi calde.
 Mai cade câteodată, mai sparge câte un porțelan și fuge iar la vânzătorul de măști.
 Încă două parale...
 Altă mască pentru aceeași ochi. 


Maria Roibu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu